بلوز زنانه چیست و چه تفاوتی با شومیز دارد؟

amirAdmin
6 مرداد 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بلوز زنانه چیست و چه تفاوتی با شومیز دارد؟

بلوز زنانه چیست و چه تفاوتی با شومیز دارد؟

بلوز چیست؟ اگر این سوال برای شما پیش آاومده باید بگم که در این قاله قراره همه چیز رو در مورد بلوز و از همه مهم تر تفاوت آن را با شومیز به شما عزیزان توضیح دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل به شما بگیم که بلوز چیه و چه تفاوتی با شومیز دارد.

 

بلوز چیست؟

در زمان های قدیم کشاورزان و دهقانان از بلوز است میکردند اما در حال حاضر بلوز یک آیتم بسیار محبوب بین خانم ها است و استفاده زیادی از بلوز میشود. همچنین بلوز یک مدل لباس بالاتنه برای دختران و خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد. بلوز ها هم انواع مختلفی مانند یقه دار، بدون یقه، آستین بلند و آستین کوتاه و… هستند که حتی از بلوز به عنوان یک تیشرت رسمی میتوان استفاده کرد. گفتیم که بلوز یک نوع لباس بالاتنه دخترانه و زنانه محسوب میشود که تقریبا به شومیز شباهت دارد اما تفاوت هایی هم دارد که در ادامه این مقاله تفاوت های بلوز با شومیز را با هم بررسی میکنیم.

قبل از اینکه تفاوت های بلوز و شومیز را به شما توضیح دهیم بهتر است به صورت خلاصه به این بپردازیم که اصلا شومیز چیه و بعد بریم سراغ تفاوت آنها

 

شومیز چیست؟

در زمان قدیم از شومیز در زیر لباس خود استفاده میکردند. شومیز نوعی لباس است که در بین خانم ها و دختران طرفدار و محبوبیت بسیاری دارد. شومیز ها بسیار خنک هستند و برای فصل های بهار و تابستان که فصل ها گرمه سال هستند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. شومیز ها بسیار نرم و لطیف هستند و انواع مختلفی مانند جلو بسته، پشت باز، شومیز های حریر، رسمی و… هستند.

در اینجا توضیحات مختصری در مورد شومیز به شما عزیزان ارائه دادیم. اگر میخواهید در مورد شومیز و انواع آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد میکنم این مقاله را بخوانید.(شومیز زنانه چیست و چند نوع هستند؟)

 

تفاوت بین بلوز و شومیز چیه؟

خب حالا رسیدیم به بحث تفاوت بلوز و شومیز ها. در همین جا بگم که بلوز و شومیز شباهت های زیادی به هم دارند و خیلی شبیه به هم هستند. اما یکسری تفاوت ها وجود دارد که در ادامه به شما میگوییم. اصلی ترین تفاوتی که بین بلوز زنانه و شومیز زنانه وجود دارد اینه که قد لباسه که بلوز ها قد لباس کوتاه تری دارند نسبت به شومیز ها و از همه مهم تر بلوز حتما باید جلو بسته باشد در صورتی که شومیز برعکس این است قضیه است.

در کل این هم بگم که پوشین بلوز یا شومیز هر کدام از اهمیت زیادی دارند و افراد طبق سلیقه ای که دارند میتوان از این لباس ها استفاده کنند.

 

پایان

خب رسیدیم به انتهای این مقاله و امیدوارم این محتوا برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و تونسته باشم بلوز زنانه و تفاوت آن با شومیز را به خوبی به شما توضیح دهم.

پیشنهاد میکنم حالا که تا اینجای مقاله آمدید حتما از فروشگاه سومیتا و بلوز زنانه و شومیز های زنانه دیدن کنید.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.